söndag 2 augusti 2015

Söndag 2/8-2015 20:28

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt bra natt men då sov jag knappt nått igår heller. Låg ända till över tolv innan jag gick upp idag och satte igång att pilla med datorn och jag fick det inte rätt sedan heller. Så till två så fick jag i mig frukosten och så pillade jag mer med datorn ja bägge till och med. Och tillslut så gjorde det att datorn inte somnar som det skall. Jag har felsökt hela dagen men inte heller jag kan inte få det rätt, suck. Så nu måste jag manuellt sätta datorn i sov läge. Så till middag idag hade jag kotletter med klyft och kebab sås såg en film idag som var så där men gick ner. Fick i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite idag med. En jobbig dag idag för jag kom upp så sent jag dammsög till tre tiden brukar göra det till tolv tiden annars. Så mer? Jo det är lotto men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite. Ni får se på twitter idag om det gav nått. Så mer? Jo idag fick jag igång groove musik i Windows 10 innan så hittade den inte musiken men idag så gick den igång. Så mer. Jo jag har pillat med faxen idag med den vill inte och jag har ingen aning om vad det är. Skall ta en dag och ringa dem och se om de kan hjälpa mig med den. Den fungerade i Windows 7 men inte nu. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses  igen imonn.

TRÄNNG: Ja skall packa väskan idag och så skall jag köra armhävningarna imonn. Får vi se hur det känns då.

ROMAN: Ja hoppas på bra sömn och att jag kan fokusera imonn med.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: