fredag 28 augusti 2015

Fredag 28/8-2015 20:22

DAG: Jaha till natt igen då ja och en jävlig kass natt igen vaknade nästan med en gång efter att jag hade somnat igår. Sov sedan illa hela natten kom ur sängen till lite innan elva idag. Fick i mig frukosten och så stack jag ner med tvätten sedan upp igen och funderade på vad jag skulle ha till träningsmat. Kom på vad jag skulle ha och sedan så stack jag ner igen till tvätten och hängde upp den. Efter detta så stack jag till stan och köpte en usb sticka för backup på Windows 10. Skall sedan i slutet av året om installera den så det bara är Windows 10 kvar och ge den till morsan. Så på vägen hem så stannade jag på ICA och handlade jag gick hem igen och det tog tid. Innan jag gick så satte jag datorerna på skann. Så sedan till fyra tiden så stack jag ner och fick upp tvätten. Och så gick jag igång med middagen hade idag pepparbiff med ris och pepparsås. Så såg jag en film som jag hade sett innan men såg den igen. Och så var jag väldigt sen idag för jag pillade med steam med men det gick inte det jag trodde så det sket sig idag på den fronten. Så mer? Jo jag har inte fått mail ännu på lotto så kanske har jag fått lite men vet ännu inte om detta skall se idag om det har kommit nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja skall imonn köra och då hoppas jag att jag kan köra armhävningarna med. Så jag hoppas att allt går som det skall imonn.

ROMAN: Ja då går jag på en runda igen imonn.

Så slut för idag och tack för idag ses igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: