tisdag 11 augusti 2015

Tisdag 11/8-2015 20:19

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt små kass natt igen men bättre än igår. Kom ur sängen till lite innan elva och fick i mig frukosten. Efter detta så gick jag igång med romanen då var klockan redan 12:30 körde den sedan fram till 14:00. Efter detta så stack jag till ICA för att handla lite mat och så hem igen. Så gick igång med middagen till halv fyra tiden idag hade korv och klyft och såg ett par serier när jag åt. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste ett tag ur stalker. Så mer? Ja mer rätt små kass dag idag men jag fick ändå lite gjort så okey då da. Men mer? Jo jag har spelat idag innan jag gick igång med middagen så satte jag mig och spelade. Och då brände jag korven jag kan inte göra mer än en sak i taget åtminstone när jag lagar mat. Jag kan inte gå ifrån köket då bränner jag allt slår aldrig fel så även idag. Så mer? Jo jag spelade mincraft idag men jag kom inte på vad det gick ut på. Jag ramlade ner i ett hål sedan la jag ner med det.  Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja till torsdag kör jag igen så jag hoppas att jag sover till den dagen.

ROMAN: Ja lite trögt idag men jag fick ändå lite gjort och jag är nöjd med detta idag. Var en rätt kass natt så jag får vara nöjd med det lilla idag. Tar jag igen tills imonn hoppas jag.

Så nog för idag och tack för idag ses igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: