onsdag 12 augusti 2015

Onsdag 12/8-2015 20:21

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass natt igen. Vaknade till nio tiden men lyckades sedan somna om igen och kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag till 14:00 då la jag ner och tog mig till bankomaten och hämtade lite pengar sedan hem igen. Så efter detta så gick jag igång med middagen idag hade jag karréer med pommes och såg på två serier idag när jag åt. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste ett tag. Så det var nog allt idag tror jag. Kan säga att jag blir lite kass av att datorn startar i ett särskilt på kvällen när jag skall slappna av. Jag hoppas att det kommer uppdatering snart till detta så jag kan slappna av bättre sedan. Så mer? Nä kommer inte på mer idag vi hoppas på bättre dag imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja körde idag men det gick rätt trögt idag men natten var inte bra så men jag sov rätt okey för ett tag sedan hoppas att detta kommer igen.

Så slut för idag och tack för idag ses igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: