fredag 14 augusti 2015

Fredag 14/8-2015 20:10

DAG: Jaha till natt igen och igen en kass natt men det brukar det bli efter träningen och sedan tvätt så även inatt. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan fick jag idag vänta på att klockan skulle slå jag hade annan frukost idag tog ost och mackor idag. Så det tog inte lång tid idag brukar annars knappast hinna med frukosten. Så till tolv tiden så stack jag ner och fick in tvätten. Sedan uppdaterade jag musikdatorn på grafikkortet men det hjälpte inte samma fel igen. Gjorde det samma med denna datorn och lite bättre blev det men inte bra. Så sedan stack jag ner och hängde upp tvätten och så stack jag till ICA för att handla lite. Sedan hem igen och var då nere och fick upp sängkläderna men glömde ställa om torken. Så jag var uppe och satte igång datorerna för skann sedan ner igen och ställde om torken på en timme till. Så men musikdatorn har fortfarande intel kortet på jag kan inte ställa om detta och jag vet inte vad jag skall göra. Ringde igår men killen hade inte koll för det kommer inga uppdateringar till min dator från HP såg det idag så jag vet inte vad jag skall göra med det. Får ta det en dag en annan dag. Så mer? Jo till fyra tiden så stack jag ner och fick med mig tvätten upp och la in den. Sedan gick jag igång med middagen men idag så hade jag ingen framförhållning alls så jag hade inte satt på ugnen eller nått. Så jag fick sen middag idag och såg mina serier när jag åt. Hade kotletter med stripes. Så mer? Jo jag tror att jag vet varför jag har ont i ryggen jag tror att jag låg i samma ställning i sängen det var en grop där och idag så vände jag madrassen och nu känns det bättre. Hoppas att det var detta som gjorde det annars vet jag inte varför jag hade ont. Vi får se om det blir bättre nu. Så mer? Nä jo jag satte mig och läste lite idag till kaffet.

TRÄNING: Ja skall köra till lördag då skall jag köra hela stretchen och armhävningarna med. Vi får se imonn.

ROMAN: Ja uppehåll idag på denna punkt men tills imonn så kör jag igen. Vi får hoppas på bättre sömn bara så skall det nog gå.

Så slut för idag och tack för idag ses igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: