onsdag 26 augusti 2015

Onsdag 26/8-2015 20:38

DAG: Jaha till natt och en väldigt kass natt igen somnade inte som jag ville utan låg länge innan jag somnade. Vakande sedan till tio tiden och kom ur sängen till lite innan elva. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag till 14:20 då jag skulle sticka till frisören men idag var det fullt igen så jag sket i det idag tar till nästa vecka. Så stack till ICA och handlade lite sedan hem igen. Så när jag kom hem så pillade jag med telefonen jo innan detta så fick jag ett samtal om extra pengarna och då slutade mobilen att fungera igen. De jag pratar med hör mig inte så jag får sätta på högtalaren för att höras. Så jag pillade med detta och nu så fyllde jag i en lapp men jag vet inte om jag kommer lämna den på Telia eller inte. Skall ringa på fredag och så skall jag använda mobilen så försvinner då ljudet så vet jag att det är fel. Så mer? Jo jag gick igång med middagen hade idag kotletter med klyft och såg ett par serier när jag åt. Sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste ett tag. Sedan la jag mig och så kom jag på att jag skulle packa och gjorde det sedan pillade jag med mobilen. Så mer? Jo det är lotto idag så kanske har jag slått till med lite pengar idag. Ni får veta på twitter imonn eller så på fredag om det inte gav nått. Jo glömde säga att jag fick en Blåtands högtalare igår jag gör undersökningar och får då lite poäng och tog en sådan. Det fungerar som den skall testade idag.

TRÄNING: Ja väskan är packad och jag är redo för ny tyngd imonn.

ROMAN: Ja körde idag och det var mycket mer på denna personen som jag körde idag än vad jag mindes. Men jag kör på och det går bra trotts kass natt, för jag behöver inte tänka nu bara skriva ner.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: