måndag 10 augusti 2015

Måndag 10/8-2015 20:20

DAG: Jaha till natt igen och en jävligt kass sådan inatt. La mig som jag brukade men kunde inte somna alls igår. Klockan var tre eller mer när jag somnade tillslut. Så idag låg jag till tolv och fick i mig frukosten och lunchen på en gång idag. Jag la ner romanen det var ingen ide att köra idag alls. Så jag ringde till HP och ställde ett par frågor sedan till comhem och ställde frågor sedan la jag ner detta. Det visade sig att faxen kommer inte gå igång och frågan är om den någonsin har fugerat när jag bytte till comhem. Så den kommer inte gå igång igen men allt annat fungera så jag är ändå nöjd med det. Det är telefonsvararen som gör att det inte fungerar och innan så kunde man ta en extra linje men det finns inte idag på comhem. Jag vet inte vad det kostade men om det inte var för dyrt så kunde jag ha lagt till en och haft faxen på den där det inte fanns svarare. Men nu går det inte alls. Så sedan på musikdatorn så kommer det uppdateringar från HP för Windows 10 sa han även om det står att det inte kommer men vi får se vad som händer med det. Så mer? Jo sedan så stack jag till träningen tränade och så hem och idag gjorde jag stretchen. Så mer? Jo jag fick i mig middagen och så en kopp kaffe på det. Ja mer? Nä inget mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har fått upp farten och idag när jag kom hem så körde jag hela stretchen med kommer ta lite tid att få upp styrkan igen men jag kör på.

ROMAN: Nä inget på denna punkt idag efter kass natt men till imonn så kör jag igen hoppas jag. Mer om detta imonn.

Jo så vann jag lite igår på en tia lott 100 bagare inte illa. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: