fredag 7 augusti 2015

Fredag 7/8-2015 20:27

DAG: Jaha till natt och en jävligt kass sådan inatt. La mig som jag skulle men innan så hade jag pillat med datorn eftersom den går igång igen och igen. Jag trodde det var drivrutinerna till nätverkskortet men det är mer fel. Datorn startar en gång i timmen och det är nog grafikkortet som gör det eller så är det annat. Jag har spanat på logg boken och ser är det är nytt nästan varje gång jag kollar. Ibland är det hubben ibland är det annat. Men jag hoppas att det löser sig när en uppdatering kommer. Till grafikkortet men det är också fel på DNS och jag har inte hittat en sida från Microsoft om detta så jag kan inte lösa det heller. Jag stängde dns men det hjälpte inte igår innan jag la mig men som sagt det gav inget. Så om det kommer en uppdatering på det eller om de lägger upp en lösning på det. Just nu finns inte nått till Windows 10 så jag kan inte lösa det, ja dns en. Så kom ur sängen till elva tiden jag somnade någon gång till tre eller där efter så idag sket sig hela dagen för mig. Jag la ner romanen till ett tiden gav upp var ingen ide att köra idag. Så jag stack ut och handlade lite idag sedan hem och sedan middag. Och jag ringde inte till comhem idag för det var ju datorn som gjorde det inte deras grejer. Får se när det kommer en lösning på detta med dns och så får vi se om felet i datorn är kvar. Så mer? En kass dag idag och som vanligt så börjar det med kass natt. Felet jag gjorde igår var att pilla med datorn innan jag la mig. Så mer? Men skall en dag ringa till comhem och fråga om faxen om de kan lägga på en annan signal på den eller vad nu som är fel. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja till lördag så kör jag igen då skall jag köra hela stretchen och armhävningarna. Så jag kommer igång.

ROMAN: Ja jag satte mig idag men jag la ner för kass natt så det var ingen ide att köra idag alls. Tar igen det tills imonn om jag sover inatt.

Så nog för idag och tack för idag ses igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: