lördag 15 augusti 2015

Lördag 15/8-2015 20:24

DAG: Jaha till natt igen då och en kass sådan igen kunde inte somna igår när jag la mig och låg till två innan jag försökte sov sedan kasst fram till elva men gick inte upp utan låg till tolv innan jag kom ur sängen. Fick i mig frukosten och så gav jag upp att skriva idag och gick på träningsmaten istället. Efter att den var klar så gjorde jag inte nått utan gick igång med maten. Hade idag hade jag karréer med pommes och såg en serie när jag åt. Har en film tills imonn som jag skall se. Så mer? En kass dag idag och som vanligt börjar dem med en kass natt. Så mer? Jo idag fick jag en blå skärm som jag såg vad det var jag har laddat hem ett program som man kan se vad det var som gick fel. Men blev inte klok på det idag hoppas att det var tillfälligt jag laddade in en uppdatering när det gick fel. Men uppdateringen kom in ändå. Så mer? Jo jag satte mig och läste idag med ett tag efter middagen. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Japp hoppade stretchen idag tar igen det till måndag hoppas jag.

ROMAN: Nä inget idag men till måndag så kör jag igen.

Så slut för idag och tack för idag ses igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: