måndag 24 augusti 2015

Måndag 24/8-2015 20:21

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt grannen hade igång teven eller radion så jag kunde inte somna som jag ville igår. Låg minst en timme längre igår sedan vaknade jag till sex tiden men lyckades somna om igen. Kom ur sängen idag till lite innan elva fick i mig frukosten och så gick jag igång med romanen då var klockan 12:00. Så körde den sedan fram till ett då det var lunch och så igen från två till tre. Sedan stack jag till träningen och sedan hem. Men idag så fick jag stanna upp för regn det drog på som fan så jag ställde mig ett tag i skydd. Så sedan hem 10 minuter sen och så sket jag i stretchen idag och gick på middagen i stället. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och nu är jag här. Så har jag ringt till en person och sagt att hon skulle ringa men det har hon inte gjort så jag vet inte om jag får extrapengar nu men det kan ännu vara tid så vi får se. Har idag spanat på datorer om jag inte får extra pengar och det skall nog gå det med. Så mer? En okey dag idag trotts kass kväll fick inte heller någon data på sömnen idag för jag glömde sätta igång klockan igår.

TRÄNING: Ja det gick bra idag men jag missade en övning idag tack vare att det finns personer som kramar utrustningen för länge. De kör fem sex övningar på samma. Så idag hann jag inte med en övning. Så men annars gick det bra och idag så höjde jag med. Men om det känns tungt så känns det inte förrän till nästa vecka. Men idag gick det bra.

ROMAN: Ja körde idag och det gick bra idag. Har kommit till andra personen och det finns sex att gå igenom.

Så har sagt allt jag ville så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: