onsdag 19 augusti 2015

Onsdag 19/8-2015 20:15

DAG: Jaha igen till natt och en jävligt kass sådan igen. Kunde inte somna igår och sov sedan kasst fram till elva kom ur sängen till lite efter. Fick i mig frukosten och så skulle jag då sätta igång med romanen men inte idag la ner var för seg så jag tänkte hoppar det idag. Så har inte gjort mycket idag jo jag satte mig och såg en film. Jag fick gratis på sf-anytime så jag tog det idag chappi såg jag den var väl okey gick ner. Så när jag sedan var klar med detta så var klockan redan fyra så jag gick igång med middagen. Hade idag hamburgare och pommes och såg en serie när jag åt. Såg idag att jag har en film med att se hobbit sista delen har sett de andra så skall se till fredag om allt går som jag vill. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och satte mig och läste lite. Så mer? Ja en kass dag fick inte nått gjort på hela dagen idag. Jag måste gå och lägga mig bättre än vad jag gör nu. Jag pillar med datorn innan jag lägger mig och det går inte. Får lägga ner det så sover jag bättre hoppas jag. Så mer? Jag kommer igen med nya tag imonn pigg och glad hoppas jag.

TRÄNING: Jaha har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja inget på denna punkt idag men jag kommer igen tills imonn med nya tag.

Så slut för idag så ses vi igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: