måndag 3 augusti 2015

Måndag 3/8-2015 20:24

DAG: Jaha till natt igen och igår så ville mina grannar inte gå och lägga sig så jag kunde inte somna när jag ville. Och eftersom jag tar starktablett så är det illa jag skall somna efter en halvtimme men när detta inte sker så ligger jag länge. Så även inatt. Somnade men sov sedan kasst fram till tio tiden. Kom ur sängen och fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Men idag tappade jag intresset och la ner till 14:00 tiden det var ingen ide att köra alls idag. Så då satte jag mig och pillade lite med datorn och såg då varför inte den somnar. Den har fått ny drivrutin på grafikkortet och somnar inte. Hoppas att det kommer ny snart så jag kan få den att somna. Men då vet jag att det inte är något fel utan bara en drivrutin. Så mer? Jo till tre tiden så stack jag till träningen och sedan hem igen. Körde inte stretch idag utan gick igång med middagen men en gång idag. Min brända middag men det smakade okey ändå. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja hoppade stretchen idag men till torsdag skall jag köra igen då med de gamla armhävningarna men med lyft axel så hoppas jag att det gör susen. Och det tar två veckor för att veta om det då inte är okey så får jag ta och kontakta en sjukgymnast iallafall.

ROMAN: Ja kass natt men jag försökte iallafall idag ett tag sedan gav jag upp. Tar igen det tills imonn hoppas jag. Ni får veta imonn.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: