söndag 9 augusti 2015

Söndag 9/8-2015 20:19

DAG: Jaha rätt kass natt igen och vaknade till sex tiden idag men låg ända till elva innan jag gick upp. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med att dammsuga till ett tiden tror jag att det var. Sedan så kollade jag datorerna ett tag ja rätt länge tog det idag. Såg på min musikdator att intel grafiken hade tagit över där och jag har inte en aning om hur man gör för att ta bort det. Det blev efter uppgraderingen skall ringa en dag om detta. Så mer? Jo jag satte igång med middagen till fyra tiden jag hade köttbullar och pommes. Och såg en film som jag hade sett innan men brist på annat så såg jag igen. Och satt alldeles för länge idag och glodde. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste ett tag igen ur stalker. Så mer? Jo de ringde inte igår så jag fick ingen storvinst men kanske lite. Ni får veta idag på twitter om det gav nått om det blev som det brukar bli så säger jag detta imonn på bloggen. Så mer? Nä inte mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat tills imonn då jag skall köra armhävningarna igen så jag kommer igång. Kommer nog ta ett tag innan jag kör som innan har tappat rätt mycket när jag har hållit upp. Men imonn så kör jag.

ROMAN: Ja kör igen tills imonn. Vi hoppas på bra sömn inatt så skall det nog gå bra.

Så säger igen bara Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: