söndag 30 augusti 2015

Söndag 30/8-2015 20:24

DAG: Jaha till natt igen och en rätt okey natt men tidigt morgon igen idag. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan dammsög jag och efter detta så satte jag mig och gick igenom mina räkningar skall ha lite underlag om jag får extra pengar eller inte. Så efter detta så satte jag mig och spanade på teven hade mycket att se och satt fram till middagen. Hade idag kotletter med pommes och såg mer teve då en film. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så läste jag lite. Så mer? Jo jag har inte fått reda på om jag vann eller inte har inte fått mail ännu så jag får väl gå upp och se idag efter jag har hämtat mailen. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja som vanligt så hoppas jag att jag sover inatt och så skall jag köra imonn väskan är packad och jag är redo för att köra.

ROMAN: Japp imonn så kör jag igen så vi hoppas på bra sömn inatt.

Japp en kort blogg idag tror jag visst men kommer igen imonn med mera då. Säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: