tisdag 18 augusti 2015

Tisdag 18/8-2015 20:14

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass sådan igen. Sov illa och kom ur sängen till lite innan elva tiden. Fick i mig frukosten och så skulle jag då gå igång med romanen. Men kom inte igång idag förrän till 12:30 och sedan gick det trögt la ner till 13:45 och satte igång att kolla lite på internet. Använde då edge som inte har skydd så jag klickade på en kass länk och min surf kapades. Försökte med allt men kunde inte få bort sidan. Det kallades för polis viruset men det visade sig inte vara ett virus alls. Jag skannade datorn och fann inte nått så jag tänkte det är ett tillägg men det går inte med tillägg i edge så jag visste inte hur jag skulle få bort det. Men så för att stänga edge så fick jag ta upp aktivitetshanteraren och stängde då den sedan kollade jag om det fanns nått där och då hittade jag en till edge som jag stängde ner och allt försvann. Så det var inget virus utan ett kap mitt virusskydd tar bort det men kapet kom in. Så detta gjorde jag efter att jag hade skannat och sedan kört ett par till skann men det fanns inte nått. Så mer? Jo sedan gick jag igång med middagen hade idag karréer med stripes och såg mina serier när jag åt. Så mer? En kass dag idag fick knappt nått gjort idag men det är kvällen som inte går som den skall. Jag måste göra rätt på allt för att somna gör jag ett fel så skiter det sig. Jag får inte ens tänka fel för då kan jag inte somna det är väldigt jobbigt att inte tänka det gör man hela tiden. Men jag har kommit på ett sätt men det fungerar inte alltid så även inatt. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja vi får se hur det går med armhävningarna om axeln håller eller inte. Jag hoppas att den håller och att jag sedan kan köra lite hårdare sedan igen. Ja lite djupare skall sägas inte hårdare.

ROMAN: Ja det gick trögt idag men fick till lite iallafall så jag får vara nöjd för idag. Tar igen det tills imonn.

Så jag säger hej för idag. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: