söndag 16 augusti 2015

Söndag 16/8-2015 20:20

DAG: Jaha till natt igen och en rätt kass natt igen så jag hoppas att jag sover bättre inatt. Kom ur sängen till tolv tiden idag och fick i mig frukosten. Sedan så gjorde jag inte nått tills det var dags att dammsuga. Så efter detta så satte jag mig och skulle titta på filmen men den var kass så jag la ner. Och gick igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg inte på nått idag hade inte nått att se idag. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste ett tag. Så mer? Jo jag har inte fått något mail från eurojackpot igår eller om jag fick och inte kommer ihåg men vi skall se om det kommer idag. Ser lotto då med. Ja mer? Jo jag såg varför jag hade ont i ryggen för ett par dagar sedan. Innan hade jag ont och då trodde jag att det var sängen men så var det inte. Denna gång så trodde jag inte att det var sängen men det var det. Jag såg när jag skulle bädda att det var en grop och jag vände sedan madrassen och efter det har det gjort ont så det var därför jag hade ont så jag hoppas att det släpper om ett par dagar. Så hoppas jag att det var madrassen som hade grop och inte själva sängen för det skall inte hända sa han som sålde den. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Japp har packat för imonn och är redo för att köra igen. Så hoppas jag att ryggen slutar att göra ont nu när jag har vänt madrassen.

ROMAN: Ja imonn hoppas jag att jag sover och sedan också kan skriva med. Mer om detta imonn.

Så har inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: