måndag 1 december 2014

Måndag 1/12-2014 20:14

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt men jag vaknade alldeles för tidigt idag. Så fick min skrivare för sig att gå igång till nio tiden inte elva som den skall. Så jag trodde att klockan var elva men det var bara nio eller om det var halv nio. Så men jag låg till elva innan jag gick upp och fick frukosten i mig. Så efter detta så gick jag igång med romanen. Körde den idag fram till ett då det var lunch och sedan igen från två till tre. Så efter detta så stack jag till träningen och sedan hem igen. Och så middag på det var inte så gott idag och jag åt inte upp idag heller. Så såg family guy och sedan fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Jo jag vann inte nått i lördags heller inte heller på eurojackpoten. Men till onsdag då smäller det till det känner jag på mig eller hur? Så mer? En bra dag idag men jag har haft ont i ryggen fan vet om jag inte måste gå till läkaren med det. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då…

TRÄNING: Ja körde idag och det gick bra men sedan när jag skulle köra stretchen så hoppade jag den idag. Jag gjorde armhävningarna iallafall. Gillar inte att jag inte gör stretchen men jag känner mig slö. Måste vara att jag håller på att bli gammal.

ROMAN: Ja idag trotts kass morgon så körde jag och det gick bra idag. Kom på mycket och jag skrev över en sida idag och kom på ännu mer men nu har jag kommit till en vändpunkt och en viktig sådan med. Jag kör igen imonn.

SPEL: Ja till söndag så hoppas jag att jag kan köra igen.

Jo jag hade besök idag med de skulle se på var det behövdes måla och de kommer i veckan och fixar till det. Så inget mer idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: