lördag 27 december 2014

Lördag 27/12-2014 20:14

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt men vaknade en gång när grannarna gick igång. Men somnade efter detta och sov rätt okey efter kom ur sängen till tio tiden idag. Skulle kolla något på datorn men när jag väl fick igång den så kom jag inte ihåg vad det var. Men fick i mig frukosten och så stack jag ner till tolv med tvätten. Sedan upp igen till att göra inte nått tills det var dags att hänga upp den. Fick inte igång tvättmaskinerna idag jag tryckte en gång för mycket idag på båda och då stod det att det var 7 kilo tvätt men jag fick stängt av dem och börja om då blev det rätt. Så mer? Jo efter detta så stack jag till bagaren och kocken för att köpa ny stekpanna jag tänkte köpa annan stans men då hade den gått upp till 700 så jag fick den för 500 och jag kunde gå hem idag. Ligger inte långt här ifrån. Så när jag kom hem så var jag nere och tittade till tvätten sedan upp igen. Så efter detta var det bara att vänta på att det skulle torka klart. Så till lite innan fyra så stack jag ner och hämtade upp den. Och gick genast igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg mina serier om ni undrar vad jag ser så var det idag star trek den senaste som gick för många år sedan. Den går igen på Fox så den ser jag nu varje dag alla vardagar kommer den. Kan säga att det mesta av serierna är slut för säsongen nu. Men snart kommer games of throns eller hur det nu stavas. Så mer? Jo min box hade låst sig igår så jag missade ett avsnitt men jag får se det imonn på datorn. Så mer? Jo det var eurojackpot igår och jag har tre att kolla idag men jag vann på en 78 tror jag att det var nu har jag två kvar att se om det finns mer på dem. Som jag har sagt innan så skulle 50000 sitta gott det skulle räcka till allt jag vill göra men ni får veta på twitter idag om det gav nått mer. Så mer? En rätt bra dag idag på det hela taget.

TRÄNING: Ja idag skulle jag ha kört armhävningar men jag hoppade dem idag tar igen det till måndag när jag kör igen.

ROMAN: Ja till måndag blir enda dagen jag kör sedan blir det nog till lördag igen hoppas jag. Mer mer om detta till nästa vecka.

Så inget mer idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: