tisdag 23 december 2014

Tisdag 23/12-2014 20:20

DAG: Jaha till natt igen och en små kass natt igen vaknade tidigt idag och kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så plockade jag ihop mina grejor sedan stack jag till kiosken och handlade lite sedan hem igen. Och så stack jag till lite efter ett idag. Tog vagnen och sedan vagnen igen. Så mer? Har lite kass uppkoppling idag Telia vill inte riktigt idag. Har bara 24 av 100 det är inte så bra. Så mer? Jo idag när jag kom fram så satte jag igång att lyssna på en av de två böckerna jag fick av morsan marconipark tror jag att den heter. Men stoppade idag på cd 3 har lyssnat i ett antal timmar nu innan jag la ner. Så mer? Har fått i mig pannbiff och potatis och gräddsås. Sedan blir det nog lite skinka med tror jag. Så mer? Varmt idag kände jag när jag tog mig hit.

TRÄNING: Ja inget idag men till lördag så skall jag köra storstretchen.

ROMAN: Ja skall till lördag tvätta igen så jag vet inte om det blir nått på denna punkt denna vecka alls.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: