torsdag 25 december 2014

Torsdag 25/12-2014 20:40

DAG: Jaha natt igen och en lite bättre igår eller inatt om ni så vill. La mig redan till tolv tiden och somnade till tre eller nått sånt. Och sov rätt okey sedan men vaknade ett otal gånger med. Jo igår så glömde jag önska god jul men jag la till det sedan. Men det var en jävligt kass natt igår. Så mer? Jag har inte gjort så mycket idag jo det har jag visst. Jag satte ihop en garderob idag men det tog tid för jag hade inte hammaren så jag fick vänta och sedan sätta igång igen. Kan säga att det är en jysk hylla och den är illa kass jämför man med ikea så är det lyx. Men tillslut fick jag ihop den ändå. Så mer? Ja lotto igår men jag fick inget samtal så ingen storvinst men kanske lite. Ni får veta på twitter imonn om jag ser att jag har vunnit på mail. Så mer? Uppkopplingen på Telia är kass men den är ändå godkänd på testen men då ligger den mellan 20-100 och jag ligger på 25 så då är det okey. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

Tillägg jag har tappat telia helt och jag fick starta om datorn för det gick inte att logga in men nu försöker jag igen. 21:12 25/12-2014

TRÄNING: Jaha skall se om jag hinner till lördag men om inte så skall jag iallafall köra armhävningarna.

ROMAN: Ja till måndag kör jag igen då vi får se hur natten är.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: