måndag 29 december 2014

Måndag 29/12-2014 20:19

DAG: Jaha natt igen då ja och jag trodde att jag sov bra inatt och när jag vaknade till tio tiden så trodde jag som jag sa att jag hade sovit bra. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till ett sedan igen från två till tre. Efter detta så var det då träningen så jag drog dit och sedan hem igen. Hoppade stretchen idag och satte igång med middagen istället. Så idag så slog jag över till femman och såg en tecknad film som jag hade sett innan. Så och så fick jag i mig en kopp kaffe. Ja mer än detta då? Nä det var inte mer än detta idag imonn så sticker jag en tur till morsan och farsan igen sedan är jag tillbaks igen om ett tag. Så mer? Ja mer? En rätt kass dag idag men ändå okey för jag fick gjort det jag skulle idag. Men jag sov inte så bra som jag trodde inatt var seg på träningen och sedan efter det med. Nu har jag lite ledigt fram till nästa vecka efter den så kör jag som jag brukar igen. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja trodde idag att jag hade sovit bra men så var inte fallet jag var så sen idag att jag hoppade cykeln helt. Men jag var trött så det var det som gjorde det.

ROMAN: Ja det gick segt idag men jag fick mina två timmar idag ändå så jag får vara nöjd med det. Nu blir det paus tills lördag då jag kör igen. Så får vi se när jag kommer hem igen.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: