fredag 26 december 2014

Fredag 26/12-2014 20:20

DAG: Jaha natt igen och en bättre natt inatt men vaknade ändå tidigt idag och kom ur sängen till tio tiden. Fick i mig frukosten och sedan till tolv tiden så stack jag hem. När jag kom hem så tänkte jag att jag kan köpa det jag ville ha med en gång så jag stack in till stan men det var slut så jag får köpa efter nyår. Så gick sedan hem idag och var hemma till två tiden då gick datorn igång och sa att jag skulle skanna. Kan meddela att jag hade glömt att stänga av min stationära när jag stack hemifrån så den har stått på hela tiden. Så när jag kom hem så gick jag igång med middagen hade idag karréer med klyft idag och såg ett maraton med serier när jag åt idag. Så sparade lite till imonn med. Men boxen låste sig idag när jag fick igång den. Så tillslut fick jag stänga av och strata igen då gick den igång. Så mer? Jo jag vann inte nått på lotto tror jag men skall se idag kanske lite ni får veta på twitter idag om det gav lite. Sedan har jag rätt många eurojackpot idag med skall se på mina egna och lite till vi hoppas på det. Men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn då det är tvätt som gäller för mig. Så skall jag ut och handla med mer om detta imonn.

TRÄNING: Ja vi får se om det blir nått imonn men jag skall köra armhävningarna iallafall. Vi får se hur mycket tid jag har imonn.

ROMAN: Ja till måndag kör jag igen på denna punkt vi får se hur det går.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: