onsdag 24 december 2014

Onsdag 24/12-2014 20:22

DAG: Jaha till natt och en jävligt kass natt min mage gillade inte ölen och jag låg och vakande och somnade fram till tio tiden. Så kom upp och fick i mig frukosten. Sedan har jag lyssnat på Marconiparken av någon som jag inte kommer ihåg idag. Så lyssnade fram till ny cd sedan la jag ner för dagen. Batteriet ladda ur i en jävla hastighet. Så mer? En kass natt men en rätt okey dag. Vi åt lutfisk till fyra tiden sedan köttbullar och revbensspjäll för en liten stund sedan. Har inte mer att säga idag så jag säger ses igen imonn. Jo vi delade ut julklappar med så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget förrän till lördag om jag hinner skall ut och köpa tandborste och stekpanna med så vi får se om jag hinner med stretchen.

ROMAN: Ja måndag så skall jag köra igen hoppas att jag sover bara så.

Så slut för idag och tack för idag. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: