tisdag 30 december 2014

Tisdag 30/12-2014 20:12

DAG: Jaha natt igen sov så där inatt vaknade ett antal gånger och sist till tio tiden. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Så efter detta så gjorde jag inte så mycket mer. Men jag packade lite sedan stack jag till ett tiden. Så har ätit middag idag hade vi fläsk och löksås det var väldigt gott. Så mer? Ja har inte hänt så mycket idag har ätit lite choklad och middag och fått i mig ett par öl men jag tål inte dem mer kan inte dricka mer än tre sedan mår mina mage inte bra. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Då skall jag komma ihåg att önska gott nytt år. Missade det till jul.

TRÄNING: Ja här där jag är blir det ingen träning men till lördag så skall jag kör igen.

ROMAN: Ja vi får se hur länge jag stannar men kanske till fredag så kör jag igen.

Jaha nog för idag ses igen imonn jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: