söndag 28 december 2014

Söndag 28/12-2014 20:14

DAG: Jaha till natt igen och grannarna var upp igen igår men lyckades somna om igen. Vaknade igen till sex tiden men somnade om igen och kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så till ett tiden så satte jag igång att dammsuga. Så efter detta så satte jag på mig lurarna och lyssnade på boken en cd fram till cd 5 kapitel 18 tror jag att det var. Så får ta den till nästa söndag igen. Så mer? Jo efter detta så kollade jag lotto och sedan ringde jag till svenskaspel och fråga lite om vinster och lite annat. Så sedan så körde jag igång med middagen hade idag karréer med pommes. Och såg mina serier nä en film som jag spelade in igår. Så mer? Nä inte mer idag imonn så är det träning igen och så skall jag köra roman med imonn. Jo jag satte mig och läste lite idag med innan jag la mig och väntade på att klockan skulle slå åtta.

TRÄNING: Ja väskan är packad och jag är redo för träningen imonn. Skall då köra torsdags träningen som jag missade i torsdags sedan är det inte förrän till lördag jag kör igen.

ROMAN: Ja imonn så kör jag och jag hoppas att jag sover inatt så skall det nog gå bra.

Så inget mer idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: