fredag 19 december 2014

Fredag 19/12-2014 20:21

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt okey natt även om jag vaknade alldeles för tidigt idag igen. Men jag kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen och körde den idag till 14:00 då jag slog igång båda datorerna för skann. När jag hade fått igång dessa så stack jag till ICA men först apoteket och sist posten. Fick det jag skulle på apoteket och sedan till ICA för att inhandla lite smått och gott. Sist till posten för att få mina avkalkningskapslar till min lilla maskin. Köpe två denna gången de håller fyra månader sedan måste man köra igen och det ligger tre i varje ja sex men det räcker till tre gånger. Så nu har jag för två år innan jag behöver köpa igen. Så sedan hem och gick igång med middagen när jag kom hem. Hade idag korv och klyft och såg mina serier när jag åt. På detta följde en kopp kaffe och så la jag mig sedan. Jag har spelat lite spel på mobilen idag men det heter cogs och är ett pusselspel man skall flytta brickor som ett sådan där med nio brickor eller om det är mer så flyttar men dem och så måste man flytta alla för att få ihop det. Det är roligt att spela men fastar jag så lägger jag ner. Så mer? Nä kommer inte på mer idag men imonn så skall jag skriva sedan laga träningsmat och så skall jag köra storstretch så imonn har jag att göra.

TRÄNING: Japp imonn så kör jag en storstretch hoppade nu i torsdags så imonn måste jag köra. Mer om detta imonn.

ROMAN: Ja idag så kör jag igen och det blev lite mer komplicerat idag när jag skulle gå igång jag kom på en sak och så fick jag göra om igen. Men jag fick till det ändå så imonn kör jag igen.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: