söndag 14 december 2014

Söndag 14/12-2014 20:13

DAG: Jaha till natt igen och lite sen igår med att somna men sov sedan rätt okey fram till sex tiden. Kom ur sängen till elva och fick i mig frukosten. Så sedan skulle jag då sticka iväg på ett uppdrag men mitt roboform ville inte idag så jag fel sökte detta och kom sedan på att jag inte har tid till det. Men jag lämnade ett mail om detta får se vad de säger. Sedan stack jag till morsan och farsan, skulle sätta upp en garderob men det var två så jag hann bara en idag. Fick middag och så stack jag hem hade med mig den gamla boxen men den ville inte alls så jag fick ta ur den igen innan jag stack. Skall pilla med detta när jag sticker till jul, ja box och garderob. Så sedan hem och fick i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite. Sedan var det säng säng säng fram till nu. Så mer? Jo det är lotto ja det var igår men såg inte då ser idag ni får veta på twitter idag om det gav nått.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja då kör jag igen imonn hoppas på bra sömn så skall jag köra mina två timmar imonn med.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: