lördag 6 december 2014

Lördag 6/12-2014 20:09

DAG: Jaha natt igen då ja och nästa lika dan som igår vaknade tidigt och lyckades somna om igen. Kom ur sängen till elva tiden eller lite där efter. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till 14:00 då jag skulle köra igång med träningsmaten men kom igång sent idag till tre tiden. Så gjorde maten och så efter detta så skulle jag då köra stretchen men idag tog jag armhävningarna och sedan middag. Hade idag hamburgare och klyft och såg mina serier när jag åt. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe nä två koppar kaffe och sedan har jag inte gjort då mycket. Jo jag satte mig och läste ett tag vid sex tiden. Så mer? Jo jag lyssnade igår på min trumkompis nya platta igen och den är helt bra. Skall lyssna på den gamla med imonn så jag kan jämföra lite de två. Så mer? Jo har spelat lite soda idag igen jag spelar mest spel på facebook och jag kommer en bit i dem sedan tar det slut jag kommer inte vidare och jag orkar inte heller hålla på med dem så då tar jag nytt och kör det. Men sodan var rätt okey men det är bara jag som spelar detta ingen mer. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Jaha skulle köra idag men var illa sen men jag körde armhävningarna idag och det gick bra när jag har smärt gelé. Men jag har ont när jag vaknar och det kan innebära att sängen inte är okey. Men jag tror att det kan vara en nerv för ibland gör det inte alls ont och så gör det ont helt plötsligt igen. Vi får se skall smörja sju dagar så skall vi se vad det gör. Så återkommer jag med mera sedan.

ROMAN: Ja lite seg ut sängen idag och jag missade den första halvtimmen idag men till halv ett så körde jag igång. Och det gick bra idag igen just nu är det mycket som händer med och då är det roligt att skriva. Sedan har jag tre historier att koppla ihop sedan med. Men det går bar just nu.

SPEL: Ja vi får se tills imonn om jag kör en runda eller inte. Det beror på hur jag sover inatt. Bra hoppas jag.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: