söndag 25 maj 2014

Söndag 25/5-2014 20:09

DAG: Jaha natt igen då ja och igen kass morgon idag men det är värmen som gör att jag inte kan sova längre. Kom upp till tio tiden och ur sängen till elva, fick i mig frukosten och så satte jag igång med att göra räkningarna idag. Det gick inte som jag ville idag och jag kan inte köpa det jag vill ha men kanske ändå. Vi får se när jag köper mat sedan till tisdag om det blir nått över. Idag fick jag precis 1000 över som då skall räcka till den 25é igen. Blir till att leva hårt denna månaden igen. Så sedan så dammsög jag och så gick jag igång med hemsidan. Körde den idag fram till 14:30 och det var tur för morsan kom då lite efter idag. VI firade morsdag idag och fick i oss lite kinamat. Så sedan tog vi en kopp kaffe och så stack de till sex tiden. Då satte jag i mig en soppa och vårrullar och sedan så satte jag mig och läste ur King. Sedan har jag inte gjort så mycket idag annars. Så mer? Jo jag såg att jag inte vann på eurojackpot men kanske lite på lotto, fick inget samtal igår så ingen storvinst men kanske lite. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Nä inget idag på denna punkt. Men imonn så.

MUSIK: Nä inte här heller idag.

WEBB: Japp idag så körde jag och blev klar med mobil sidan och sedan också nästa jag kopierade över bara på den så det gick fort. Nu har jag fyra sidor kvar att göra sedan är jag klar och skall lägga upp den. Men jag måste ringa om detta för jag vet inte riktig vilka sidor som jag skall ha kvar. Det ligger rätt mycket uppe och måste veta vad jag kan ta bort och inte. Men det går framåt iallafall.

Så inget mer idag ses igen imonn nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: