fredag 23 maj 2014

Fredag 23/5-2014 20:13

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt så kunde jag inte sova som jag ville. Behövde inte gå upp förrän till elva tiden men kom till sans redan till sex tiden. Låg sedan till nio tiden utan att somna om igen. Så jag kom ur sängen till nio tiden och fick i mig frukosten. Ja efter detta så var det att vänta på att klockan skulle slå tolv. Och när den gjorde detta så stack jag ner med tvätten sedan upp igen. Jag satte igång båda datorerna för skann tidigt idag. Sedan gjorde jag inte mycket idag men jag pillade med musikdatorn ett bra tag idag. Och den är inte som den skall innan så gick den inte ner i sömn alls nu efter att jag har uppdaterat lite av varje så slocknar den efter fem minuter. Vet inte vad jag skall göra med den men jag kommer inte på mer idag så jag la ner för idag då hade jag ätit middag med. Ja middag hade kotletter idag med pommes och såg en serie när jag åt. Efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och en mjukis. Så mer? Jo jag vann inte nått på lotto heller men det är ju som det brukar vara så. Och så satte jag mig och läste lite ur 22/11-1963 tror jag att den heter ja det är King och den ser ut att bli  bra hoppas jag. Så mer? Nä inget mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja vilar jag nu axeln i en vecka till så hoppas jag att den sedan håller. Men det är mycket bättre nu iallafall så jag hoppas på det.

ROMAN: Nä inget idag när det är tvätt. Men imonn så.

MUSIK: Nej inte idag.

WEBB: Ja som jag sa innan så får jag lite besök till söndag så jag hoppas att jag hinner med mobil innan. Vi får se…

Så slut för idag och tack för idag så säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: