fredag 30 maj 2014

Fredag 30/5-2014 20:06

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass sådan igen, vaknade till sex tiden idag och låg sedan vaken fram till nio tiden. Lyckades somna ett kort tag och så till 10:10 gick jag upp. Så klockan ringde inte idag heller var redan uppe. Så fick i mig frukosten och så väntade jag på att klockan skulle slå tolv då jag skulle sticka. Så kom inte iväg till tolv idag gjorde inte något speciellt men kom inte iväg. Tog vagnen till 12:30 tiden till Järntorget och träffade där min trumkompis och tog en kopp kaffe. Så snackade lite sedan gick jag hem tog nog en timme eller lite till. När jag kom hem så gick jag igång med middagen. Men innan detta så satte jag igång skannern på båda datorerna glömde det när jag gick. Så middag hade idag karréer med klyft och såg mina serier när jag åt. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så skippade jag mjukisen idag. Så mer? Nä inget mer idag ses igen imonn. Imonn kommer bli en vanlig dag har inte varit det på ett tag.

TRÄNING: Ja träningen gick bra igår trotts att jag glömde två övningar imonn blir det storstretch då skall jag testa att köra armhävning så jag hoppas att den håller nu. Mer om detta imonn.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igen har ju hållit upp ett tag nu, men imonn så.

MUSIK: Nä inget idag.

WEBB: Ja söndag så får vi se hur långt jag kommer men får jag en bra natt så skall det nog gå bra hoppas jag.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: