lördag 10 maj 2014

Lördag 10/5-2014 20:14

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt små kass sådan igen. Somnade inte som jag ville igår och sov sedan fram till sex tiden låg sedan vaken rätt länge men somnade tillslut en stund till. Kom ur sängen till elva tiden och fick frukosten i mig. Efter detta så satte jag igång med romanen körde den idag fram till 13:30 då jag la ner för dagen. Sedan gick jag igång med träningsmaten och efter detta så körde jag storstretchen. Så efter detta så gjorde jag inte så mycket idag tills det var middag. Hade idag karréer med klyft och såg mina serier när jag åt. Och så fick jag i mig en kopp kaffe och en mjukis idag med. Sedan satte jag mig och läste ur flickan från ingenstans ett tag. Och nu är jag här. Så mer? Jo jag läste igår med men glömde säga det igår. Så mer? Jo det är eurojackpot idag så ni får spana på twitter om det gav nått. Så mer? En okey dag idag på det hela taget trotts lite kass morgon och natt.

TRÄNING: Ja körde min storstretch idag och det gick bra även om det var lite segt idag som vanligt på lördagar. Så men jag skall vila en vecka till kände lite idag och nä ett tag till. Så hoppas jag att det inte har förvärrats nu så det inte går bort alls. Vi får se till lördag nästa vecka då tänkte jag köra igen och se om det håller.

ROMAN: Ja gick lite trögt idag och jag kom till sidan 407 men det är rätt mycket att skriva nu med kom igång lite mer på slutet när jag gjorde det ja skrev.

MUSIK: Nä inget idag. Jo jag lyssnade på ny låt från Metallica idag på en blogg.

WEBB: Ja som jag har sagt ett tag nu så blir det musik och sedan spotify som kommer ta tid att göra allt på men vi får se hur långt jag hinner imonn.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: