fredag 9 maj 2014

Fredag 9/5-2014 20:17

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt små kass natt igen sov inte bra under natten och vaknade till sex tiden. Men lyckades att somna om igen fram till elva tiden. Dock sov jag inte hela tiden fram till elva utan korta stycken. Så skulle jag få i mig frukosten men jag väntade till efter att jag hade varit nere så till tolv så  var det dags för tvätten. När den gjorde detta så stack jag ner och slängde in den sedan upp igen. Och gick igång med frukosten och fick i mig denna och väntade sedan på att klockan skulle slå till för att jag kunde gå ner och hänga upp den samma. Och det gjorde jag till kvart i ett tiden fick upp tvätten i torkskåpet och så upp igen. Jag stack nästan med en gång till apoteket för att hämta lite sömntabletter mm. Och till min förvåning så fanns de där jag fick med mig allt och så till ICA. Sedan bar det av hem och packa upp maten. Så efter detta så gjorde jag inte mycket tills det var dags att hämta upp tvätten. Och efter detta så gick jag igång med middagen hade idag karréer med pommes. Och såg mina serier när jag åt och en film som jag faktiskt sparade den var okey. Så mer? Jo jag vann igår lite 23 inte illa nu skall jag ändra raderna till nästa vecka så kommer det mer eller hur? Nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja till träningen måndag skall jag testa axeln igen hoppas den håller då.

ROMAN: Ja inget på denna punkt idag men tills imonn så kommer jag igen.

MUSIK: Nej inget idag.

WEBB: Ja har bestämt att jag skall och rösta till tisdag efter romanen. Har ingen lust att jäkta på söndag så jag tar en annan dag. Så kör jag till söndag igen.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: