torsdag 6 mars 2014

Torsdag 6/3-2014 20:14

DAG: Jaha till natt igen och en rejält kass sådan igen tog den starka tabletten men kunde inte somna alls igår. Vet inte hur länge jag låg men fick ta en till tablett och somnade tillslut någon gång. Om det är för att jag har sovit kasst länge eller vad det nu är. Så kom till sanns till elva tiden och fick i mig frukosten och så skulle jag då köra igång med romanen. Men jag la mig på sängen och låg fram till ett då jag tog lunch sedan la jag mig igen fram till tre. Fick inte nått gjort idag alls. Men stack till träningen tänkte om jag vilar så orkar jag med träningen iallafall. Så stack men det gick inget vidare där heller. Så hem och skippade stretchen idag och gick på maten. Så fick inte ner allt idag men lite fick jag i mig iallafall. Så en kass dag idag måste ha påverkats mer av att sova dåligt än jag trodde. Men en kopp kaffe fick jag i mig iallafall.

TRÄNING: Ja körde idag men när jag skulle köra magen så la jag ner var för seg sedan så skippade jag stretchen med idag har ont i axeln igen varför vet jag inte. Får se hur det går med detta då till lördag så skall jag se om jag inte kan köra igen.

ROMAN: Ja inget på denna punkt idag alls.

MUSIK: Nä inget här heller.

WEBB: Ja skall köra bilder till söndag och lite till hoppas jag att jag hinner med.

Så kass dag och som alltid så börjar det med kass natt. Så Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar Ledsen

Inga kommentarer: