lördag 8 mars 2014

Lördag 8/3-2014 20:13

DAG: Jaha till natt igen och en rätt kass sådan igen hoppas att jag kommer tillbaks igen till sömnen jag hade innan detta. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan till tolv så gick jag igång med romanen körde den idag fram till 13:30. Så till två tiden så gick jag igång med träningsmaten efter detta så körde jag storstretchen och idag gick det bra. Så efter detta så körde jag igång med middagen, hade idag karréer med lyft. Såg på ett par serier idag satt länge idag men fick spara ett par tills imonn. Så sedan till sex tiden så fick jag i mig en mjukis idag med, brukar inte ta detta till lördagar men idag så. Så mer? Jo jag fick inget mail igår från eurojackpot så då kommer det idag. Ni får spana på twitter om det gav nått. Så mer? En rätt okey dag idag trotts kass natt men jag hoppas jag sover bättre med tiden så jag inte har sabbat min sömn, för då ligger jag illa till. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för nu ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag gick det bra och jag hade inte alls ont i axeln så jag tror jag har fått bort det som gjorde att det gjorde ont. Så hoppas jag att jag sover på tabletten tills måndag.

ROMAN: Japp fick mina en och en halvtimme idag även om jag var seg så kunde jag köra idag. Är inte så långt kvar nu sedan skall den ligga en månad och så kör jag iväg den sedan.

MUSIK: Nä inget idag.

WEBB: Japp imonn så kör jag igen vi hoppas på bra sömn så skall det nog gå bra hoppas jag.

Jo jag satte mig till sju tiden och läste ur flickan från ingenstans ett tag satt länge idag för det är långa kapitel och jag fick sluta för jag satt nästan till åtta. Så nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: