söndag 9 mars 2014

Söndag 9/3-2014 20:27

DAG: Jaha idag är jag sen men jag spanade lite på nya facebook och spelade lite så jag tappade tiden idag, men nu är jag här. Så till natten som var lite små kass och inte lugn som jag hade hoppats men sov länge idag men många vak innan detta så rätt kass natt. Kom ur sängen till halv ett tiden och fick i mig frukosten sedan satte jag igång att dammsuga. Så efter detta så gick jag igång med hemsidan körde den idag fram till tre tiden. Då jag stack till ICA för att handla lite, köpte bröd idag som jag skall ha tills onsdag då jag skall köpa mer. Så sedan hem och satte igång med middagen till fyra tiden idag var sen och jag gjorde knappt nått ändå var jag sen idag. Hade idag köttbullar med pommes och såg mina serier när jag åt. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och inget mer idag tog ingen mjukis idag. Så sedan till sju tiden så satte jag mig och läste ur flickan från ingenstans ett tag. Har tendens att sitta länge när jag läser denna bok för det är väldigt långa kapitel i den mot sandmannen. Den hade ett kapitel på varannan sida den. Så sedan packade jag väskan och så la jag mig ett tag. Och sedan så spanade jag på det nya facebook men nytt vet jag inte jo lite. Så mer? Jo jag vann inte nått på eurojackpot men fick ett rätt och ett tillägg så mycket har jag aldrig haft innan. Så är det lotto idag fick inget samtal igår så ingen storvinst men kanske lite. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn så hoppas jag att jag kan slippa ont i axeln imonn efter träningen jag tror att jag har kommit på vad det är som gör det. Men vi får se tills imonn.

ROMAN: Ja om jag får bra sömn så skall jag gå på det imonn igen vi håller tummarna.

MUSIK: Ja inget idag.

WEBB: Ja satte igång sent idag och det ville sig inte idag. jag gjorde fel om och om igen för att jag inte läste hela texten i boken. Men tillslut så fick jag till det och jag kan nu köra som jag skall. Idag gjorde jag hela bilder sidan så den är klar skall gå på målningar till söndag igen. Men det gick ändå bra idag trotts att jag gjorde fel för jag fick till det sedan ändå. Så en bra dag idag på denna punkt.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: