onsdag 26 mars 2014

Onsdag 26/3-2014 20:15

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt små kass natt men sov ändå rätt okey. Kom ur sängen till tio tiden idag och fick i mig frukosten. Sedan körde jag igång med romanen, körde den idag fram till 13:30. Då jag stack till frisören och som jag trodde så gick det inte att komma in idag. Får sticka till nästa vecka tisdag innan jag kör romanen. Så tar jag romanen efter klippningen kanske. Så drog till ICA för att handla det jag glömde igår. Sedan hem och pillade med musikdatorn idag, jag laddade ur batteriet och sedan laddade jag upp det igen. Såg att man skulle göra så idag på internet. Så sedan till fyra tiden så kom jag igång med middagen tänkte först ta pasta men så kom jag ihåg hamburgarna så jag tog detta idag. Men jag fick inte mina bröd som jag ville ha utan fick ta de vanliga idag de smakade inte så gott. Såg på mina serier när jag åt idag och så till sex tiden så fick jag i mig en mjukis med. Till sju tiden så satte jag mig och läste ur flickan från ingenstans. Så mer? Jo det är lotto idag men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite, ni får spana på twitter idag eller imonn. Så mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn med mera strunt då.

TRÄNING: Ja nu får vi se om axeln håller tills imonn när jag kör armhävningar vi hoppas det.

ROMAN: Ja körde mina en och en halv timme idag och det gick bra.

MUSIK: Nä inget idag.

WEBB: Ja till söndag kör jag igen då ja och jag skall göra ett par jobbiga så det kommer ta tid men det är inte så många kvar nu 8 om jag inte har fel.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: