måndag 17 mars 2014

Måndag 17/3-2014 20:17

DAG: Jaha natt igen och en rätt okey natt men kass morgon vaknade tidigt och var uppe på toan. Och somnade sedan inte om igen låg till 10:45 då jag kom upp och fick i mig frukosten. Sedan till tolv så gick jag igång med romanen körde den idag fram till ett sedan igen från två till tre. Så mer? Jo efter detta så satt jag och pillade med foton från google som jag hade gjort backup på men den tog alla mina foton från datorn. Det ville jag inte ha på google men det gick inte att få bort dem. Men till 15:30 så fick jag sticka till träningen. Tränade sedan hem och stretch som gick så där idag och så middag. Såg på lite av varje idag när jag åt och efter som jag äter tidigare så ser jag på serier som jag normalt inte skulle se så jag ser på annat med. Så efter detta så tog jag mig en kopp kaffe och nu är jag här. Så mer? Jo när jag tog kaffet så satte jag mig och pillade och fick bort alla foton från google tillslut. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Lite sen idag men jag fick ändå gjort allt som jag skulle så rätt okey träning idag. Men sedan när jag skulle köra armhävningar så sket det sig. Jag trodde att jag skulle klara 12 men det gick inte alls idag. Så jag får göra fem till torsdag så ökar jag sedan på detta.

ROMAN: Ja körde idag men tappade lite för jag höll på att pilla med google så nästan två timmar idag.

MUSIK: Nä inget idag.

WEBB: Jaha skall till söndag köra skräcknoveller och då lägga upp den enda novellen jag har som har varit med. Men jag vet inte om det kommer mer vi får se. Men skall köra det till söndag och sedan får vi se om det blir mer.

Så inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: