tisdag 18 mars 2014

Tisdag 18/3-2014 20:14

DAG: Så till natt igen då ja och en rätt okey natt men känner nu att jag inte sov så väldigt bra ändå. Sov okey under natten fram till tio tiden kom ur sängen till 10:30 och fick i mig frukosten. Så efter detta så väntade jag fram till tolv innan jag gick igång med romanen. Körde den idag fram till 13:30 då jag stack till ICA för att handla lite. Men jag glömde min lapp så jag kom inte ihåg allt jag skulle ha. Så på vägen hem så skulle jag hämta mina tabletter till kaffebryggaren men. Kom inte på detta förrän jag var nästan hemma, så jag fick gå tillbaks idag. Så efter detta så satte jag igång med att avkalka den och sedan till halv fyra så gick jag igång med middagen. Hade idag karréer med stripes och såg mina serier. Men ena serien går på olika tid vare vecka men jag har nog inte så många avsnitt kvar nu. Så satt länge idag så jag missade min mjukis idag. Så mer? Jo jag fick ta två tabletter idag så jag kan bara göra det tre gånger med dessa tabletter. Och så skall jag göra det var fjärde månad tror jag att det är. Men nu är det gjort så får vi se hur lång tid det tar till nästa gång. Ja avkalkningen alltså. Så mer? En okey dag idag men nu är jag seg som fan.

TRÄNING: Ja skall köra armhävningarna till torsdag och då fem så jag kommer igång med dem.

ROMAN: Ja nu är det inte många sidor kvar att köra sedan kommer en omgång till och så skall jag skriva ner det i datorn.

MUSIK: Nä inget idag.

WEBB: Ja vi får se om jag sover bättre till söndag så skall jag nog hinna lite till hoppas jag.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: