söndag 2 mars 2014

Söndag 2/3-2014 20:06

DAG: Jaha en bra natt inatt sov bra fram till sex tiden men somnade sedan om igen fram och tillbaks till elva tiden då jag kom ur sängen och fick i mig frukosten. Så efter detta så till tolv tiden eller lite efter så satte jag igång att dammsuga. Så efter detta så gick jag igång med hemsidan den körde jag fram till tre fyra tiden idag av och till. Men mer om detta nedan. Så när då detta var klart så gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter med stripes och såg mina serier när jag åt. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så till sex tiden så fick jag i mig en mjukis med. Och så satte jag mig och läste lite ur sandmannen. Så mer? Nä kommer inte på mer idag tror jag visst jo jag fick inget på eurojackpot igår. Men kanske lite på lotto fick inget samtal så ingen stor vinst men kanske lite, ni får spana på twitter om det gav nått. Så mer? En bra dag idag men det börjar alltid med en bra natt så vi hoppas jag får detta inatt med så jag kan orka träna imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan för imonn så jag är redo för träningen.

ROMAN: Ja om allt går som jag vill så kör jag mina två timmar imonn. Vi hoppas på bra sömn så skall det nog gå bra.

MUSIK: Nä inget idag jo jag uppdaterade lite på hemsidan om version av cubase.

WEBB: Ja körde igång idag och jag fick till en startsida och två sidor till och jag hade rätt om att göra alla länkar många gånger. Måste göra alla länkar på alla sidor för hand. Det kommer ta tid och sedan jävligt lång tid att kolla alla länkar på alla sidor när jag lägger upp. Jag kom till bilder idag och där tog det lite stopp men jag fick till det iallafall. Jag kom på hur jag skulle göra det är många år sedan jag gjorde det så jag var nöjd med att komma på det idag. Så alltså tre sidor gjorda men inte klara ännu håller på med bilder just nu. En bra dag idag.

Så inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: