måndag 10 mars 2014

Måndag 10/3-2014 20:10

DAG: Jaha tog ett tag innan jag somnade igår för mina grannar pratade ett tag men någon gång för jag kollade inte på klockan så slutade de och sedan tog det nog en halvtimme innan jag sov. För även om de inte pratar så länge så kan det ta upp till två timmar innan jag somnar sedan. Så sov sedan rätt okey under natten och till tio tiden så vaknade jag men jag låg till elva innan jag gick upp idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till ett då det var lunch sedan gick jag igång igen till två fram till tre. Efter detta så gjorde jag inte mycket innan jag stack till 15:30 tiden. Så tränade sedan hem och stretch på det sedan middag. Såg på en serie sedan på family guy och en kopp kaffe. Så mer? Jo jag vann på stryktipset igår ja det var nog innan men såg det igår. 149:- och då satsade jag två kronor med så rätt okey. Så mer? Skickade ett mail idag om statistiken som har hakat upp sig på 7 mars 2014 14:25 den kommer inte vidare där ifrån men vi får se vad de säger om detta då. Så mer? Skall ut och handla lite imonn har inte så mycket pengar kvar nu men jag har 700 som då skall räcka till den 25è blir att leva snålt ett tag.

TRÄNING: Jaha körde idag och jag var sen men det var upptaget idag så jag fick inte gjort det jag skulle när jag skulle så idag var jag sen med 15 minuter så det blev kort cykel idag.

ROMAN: Japp rätt bra sömn så idag gick det bra fick mina två timmar och det blev rätt bra så en bra dag idag.

MUSIK: Nä inget idag.

WEBB: Ja idag har jag funderat på hur det kommer se ut i IE 8 9 och 10 det blir snett i IE 6 och 7 men jag vet inte hur det blir i de andra och jag kommer inte kunna se förrän jag har lagt upp. Och jag kan inte fixa till det heller så jag hoppas att det ser ut som i IE 11 som jag har där är det bra.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: