lördag 15 mars 2014

Lördag 15/3-2014 20:15

DAG: Jaha till natt igen och igår somnade jag rätt bra runt ett tiden sov sedan också rätt bra fram till tio tiden. Hoppas att sömnen kommer igen nu. Så till lite efter tio så fick jag i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till 13:30 med lite avbrott. Så efter detta så gick jag igång med träningsmaten när den sedan var klar så skulle jag gå igång med stretchen men jag vågade inte testa axeln idag så jag la ner för idag. Skall testa den till måndag efter träningen. Så jag gick då igång med middagen hade idag pepparbiff med ris och pepparsås. Såg filmen på teven idag och den hade jag sett innan men den gick ner igen. Så efter detta så fick jag i mig en mjukis och nu är jag här. Jo till sju tiden så satte jag mig och läste ur flickan från ingenstans ett bra tag idag det var spännande idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag hoppas på bra sömn så skall jag köra hemsidan imonn.

TRÄNING: Ja testade ett par gånger men gav tillslut upp jag vågade inte testa axeln idag. Men jag kör till måndag så hoppas jag att det håller för detta men ni får veta till måndag.

ROMAN: Ja hade lite svårt idag att komma igång med när jag väl satte mig så gick det bra.

MUSIK: Ja inget idag.

WEBB: Ja skall då imonn köra målningar sedan hoppas jag att jag hinner mer. Men vi får se till imonn.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: