söndag 1 december 2013

Söndag 1/12-2013 20:10

DAG: Jaha natt igen då ja och en små kass sådan igen kom upp till elva tiden och fick i mig frukosten. Så sedan så körde jag igång med dammsugningen och så hemsidan. Men idag hade inte RixFm uppdaterat alls jag vet inte vad detta var om de nu har tagit bort mestspelade men det fanns inga idag iallafall. Jag har mailat dem om detta så får vi se vad de säger om detta. Så då gick jag igång med webbprogrammet istället men jag gjorde fel och sedan så tappade jag lusten helt och la ner. Ja vet inte varför men jag la ner idag. Så sedan så tänkte jag att jag tar och ser min serie idag på datorn för jag missade ett avsnitt på en av dem. Så jag såg detta och sedan tänkte jag köra film på digitalboxen och jag gick igång med detta till två. Men inte heller det gick inte att se så jag fick ringa supporten och till tre så kunde jag få igång den. Men jag fick stanna och göra middag innan jag satte mig och såg denna. Idag hade jag karréer med pommes och pepparsås till. Såg filmen som var så där var sämre än jag hade hoppats på. Så efter detta så fick jag i mig en mjukis och så körde jag sedan här. Jo jag fick inget samtal igår så ingen storvinst men kanske lite ni får spana på twitter idag. Så mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igen vi hoppas på bra sömn bara så.

MUSIK: Nä inget på denna punkt.

WEBB: Ja efter snopet på hemsidan så kör jag igång med programmet men så gjorde jag fel och så kände jag nä inte mer idag. Så jag la ner för idag.

Så inte mer idag kommer igen imonn med mera strunt tills dess Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: