onsdag 11 december 2013

Onsdag 11/12-2013 20:07

DAG: Jaha till natt igen och en jävligt kass sådan inatt, jag fick för mig att det var torsdag idag så jag tog en starktablett igår. Men när jag la mig så tog jag på mig lurarna och låg till ett som jag brukar göra när jag inte skall upp till träningen. Så för jag trodde det var torsdag idag men det var det inte. Så jag sov kasst hela natten och även på morgonen kom ur sängen till elva tiden lite efter. Fick i mig frukosten och satte igång med romanen, då trodde jag det var torsdag så jag tog paus till ett då jag tänkte ta lunch men såg då på almanackan att det var onsdag idag. Så jag fortsatte med att skriva och sedan till 13:30 då satte jag igång med webbprogrammet. Idag tog det ända fram till tre innan jag var klar. Då körde jag igång ugnen och förberedde mig för middagen. Idag hade jag karréer med stripes och såg på teven hade inget inspelat idag att se på. Så efter detta så fick jag i mig en mjukis och så la jag mig på sängen. Jo jag laddade in nya uppdateringar till datorn idag med innan jag la mig. Så mer? Jo det är lotto idag men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite. Ni får spana på twitter om det gav nått eller så imonn på twitter om det gav lite eller så till bloggen på fredag om det inte gav nått. Så mer? Jo jag satte mig och läste ur Paganinikontraktet idag med ett par kapitel blev det idag. Så mer? En rätt bra dag idag trotts kass natt.

TRÄNING: Japp har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Har kommit på lite till att ha med idag när jag läste ur boken så jag skall ta och lägga till detta nu med tills imonn. Skall ta ett papper till och sedan lägga till detta fram till där jag är idag. Ja imonn då när jag kör igen.

WEBB: Ja idag så körde jag ändå ett kapitel och det gick bra även om jag inte lyckades med allt idag så gick det bra det var små detaljer som inte gick som de skulle.

Så inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: