fredag 27 december 2013

Fredag 27/12-2013 20:16

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt små kass natt igen, sov rätt bra fram till sex tiden men somnade igen efter detta. Så kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan satte jag igång att kolla min skrivare som jag inte använt på åt och dagar. Tänkte jag skulle köpa nya patroner till den men såg då att jag på nått sätt hade gjort sönder den. Ena gångjärnet hade gått, så jag kollade efter ny det var ju ingen ide att köpa patroner till den som var sönder. Så jag köpte en ny för 990 det var pengarna jag fick i julklapp. Hade inte tänkt till detta men inte mycket att göra åt det. Så sedan kom jag då på att jag skulle ner med tvätten och då var klockan redan 12:30 så jag var sen idag. Så upp igen och idag flyttade en ny person in det var nog en kille tror jag var jäktad så jag frågade inte vem det var. Så stack och handlade till halv två eller om det var två tiden. Men innan detta så satte jag igång skannern på båda datorerna. Så sedan hem och de hade inte kaffe idag heller hoppas att de får till nästa vecka fick bara mörk idag. Så sedan hem och stack ner och hängde upp tvätten sedan fick den torka tills klockan var 15:45 då jag tog upp den. Så middag idag hade jag karréer med pommes och pepparsås. Skulle se nått idag men hade inget att se alls så jag såg en gammal film jag spelade in för ett tag sedan. Så mer? Jo jag läste idag ut eldvittnet ett par kapitel innan jag la mig på sängen och nu är jag här. Nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja imonn så är det storstretch som gäller och så till måndag skall jag köra igen på gymmet.

ROMAN: Ja kör igen imonn om allt går bra inatt.

MUSIK: Ja kör igen på denna punkt på ett tag men jag skall få nya program och ny sladd till hörlurarna till andra veckan i januari hoppas jag.

WEBB: Ja hade tänkt att köra idag men så kom skrivaren emellan så jag hann inte nått idag.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: