söndag 29 december 2013

Söndag 29/12-2013 20:11

DAG: Jaha natt igen då och ännu en kass en, men min nya granne gick inte och la sig så jag vaknade ett otal gånger inatt att de var vakna. Så till sex tiden så möblerade de om lite efter detta så kunde jag inte somna om igen. Kom ur sängen till tio tiden och såg då att jag hade köpt fel skrivare. Jag gick in på bläckstråle och tog en som jag tänkte den räcker för mig. Men det var inte bläckstråle utan pulver, såg jag idag så jag maila dem idag får vi se om det går att ändra detta. Skall kolla mailen imonn när jag vaknar, hoppas att det går att ändra. Så sedan gick jag igång och gjorde hemsidan jag uppdaterade bara RixFm och sedan gick jag igång med nya hemsidan. Körde detta fram till tolv då jag dammsög och sedan gick jag på det igen. Blev inte klar förrän till tre tiden, så det var tur att jag gick igång tidigt idag. Men nu är allt gjort så jag kan göra själva sidan sedan får se när jag går igång med detta. Så sedan till halv fyra tiden så körde jag igång med middagen hade idag karréer med stripes. Hade inte heller idag nått att se så jag slö spanade på allt idag. Så efter detta så läste jag ur eldvittnet ett par kapitel sedan la jag mig på sängen fram till nu. Nä jag var uppe och ändrade inspelningen på en grej innan jag gick igång med bloggen. Så mer? Jo lotto jag fick inget samtal igår men kanske lite ni får reda på twitter idag om det gav nått. Eller imonn på bloggen som blir en kort blogg för jag tar inte med mig datorn till morsan denna gången. Så bloggen kommer från mobilen. Så mer? Nä nu hoppas jag att jag får sova inatt annars så blir det jävligt jobbigt på träningen imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan för imonn och som jag sa sover jag bra så skall det nog gå bra det med.

ROMAN: Japp då kör jag igång två timmar imonn vi får se hur det går med det.

MUSIK: Jag skall till fredag skriva ett mail hur jag skall göra med programmet jag köpt jag undrar om jag skall avinstallera det gamla innan jag kör det nya. Men ett mail så vet jag.

WEBB: Ja inget idag men jag drog ut på tiden med hemsidan idag så fanns ingen tid kvar till detta idag.

Så inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: