måndag 16 december 2013

Måndag 16/12-2013 20:20

DAG: Jaha natt igen och en bra natt inatt, sov bra fram till tio tiden kom ur sängen till elva. Fick i mig frukosten och så gick jag igång med romanen, körde den idag fram till ett då det var lunch. Sedan från två till tre efter detta var det att vänta på att klockan skulle slå halv tre. När den gjorde detta så stack jag till träningen och så tränade jag och sedan hem. Stretch och så middag på det såg family guy när jag åt. Så mer? Ja mer vad har hänt idag då? Ja inte mycket mer än detta så jag vet inte vad jag skall säga mer. Jo jag vann inte nått på lotto men det är ju som det brukar vara så. Men till denna veckan så kommer det slå till det känner jag på mig, eller hur? Så mer? En bra dag idag och som vanligt när det är en bra dag så börjar den med en bra natt.

TRÄNING: Ja träningen gick bra idag och jag cyklade i 27 minuter idag.

ROMAN: Ja det var bra att jag delade på det jag gjorde för idag gick det bra. Sedan återstår det att se vad de andra tycker om det men idag gick det bra.

MUSIK: Så inget på denna punkt idag.

WEBB: Ja jag har kommit fram till video till nästa kapitel vi får se när jag gör detta.

Så inget mer idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: