lördag 28 december 2013

Lördag 28/12-2013 20:08

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass sådan igen. Låg som jag brukade till ett men grannen hade inte lagt sig så jag låg länge innan jag tillslut somnade. Sov sedan kasst fram till tio tiden, kom ur sängen till halv tolv och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen men det gick trögt idag. Till två tiden så var jag klar för dagen med detta. Så sedan så gjorde jag inte mycket fram tills det var dags för storstretchen som idag gick igång till tre tiden eller lite där efter. Så efter stretchen så gick jag igång med middagen. Idag hade jag pepparbiffar med ris och pepparsås såg lite på teven med men inget inspelat idag. Så sedan efter middagen fick jag i mig en kopp kaffe med. Så mer? Ja jag satte mig och läste lite ur eldvittnet ett par kapitel blev det idag. Nä nog för idag ses igen imonn. Jo det är lotto men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite, spana på twitter idag eller till tisdag på bloggen.

TRÄNING: Ja fick min storstretch idag och det gick trögt som vanligt på lördagar. Men det blev gjort och det gick bra.

ROMAN: Japp lite trögt idag efter rätt kass natt men det gick okey ändå.

MUSIK: Ja inget mer på denna punkt idag.

WEBB: Ja har inget på hemsidan den gamla att göra imonn så jag tänkte köra den nya på NRJ imonn. Sedan kanske jag hinner med lite ändå om jag kommer upp i tid imonn.

Så inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: