tisdag 24 december 2013

!Tisdag 24/12-2013 20:00

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass natt låg och lyssnade på regnet och blåsten. Sov inte läge inatt kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Idag två vört med skinka och så efter detta har jag lyssnat på musik fram till nu. Men jag har fått i mig lutfisk och revbensspjäll och köttbullar med. En okey dag trotts kass natt. Så mer? Jo jag fick en bok från Stephen King som jag ser fram emot att läsa. Och pengar så nu har jag råd att köpa musikgrejorna ändå. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag skulle ju ha gjort armhävningar men har inte gjort detta men till torsdag så kör jag igen. Hemma då.

ROMAN: Nä inget här.

MUSIK: Ja till fredag nästa vecka hoppas jag att jag kan köpa det jag ville ha. Kommer gå på runt 1000.

WEBB: Nä inget här heller idag.

Så slut för idag kommer igen imonn, men jag måsta säga en dag som denna.

God Jul!

Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar 

Inga kommentarer: