onsdag 4 december 2013

Onsdag 4/12-2013 20:10

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass sådan igen somnade inte som jag ville och sedan sov jag rätt kasst fram till halv tolv. Så jag låg och trodde klockan var tio nått sånt och så såg jag och då var den halv tolv. Men det brukar det vara när jag sover kasst då är jag alltid fel i tiden med. Så kom upp och fick i mig frukosten sedan gick jag igång med romanen. Körde idag från halv ett till 13:30. Då tänkte jag köra webbprogrammet men nä inte idag jag la ner för idag och kollade en film istället på datorn. Så sedan till tre tiden så kom jag igång med middagen, nja det var nog närmare fyra tiden. Idag hade jag kotletter med pommes och såg min serie jag har inte så många att se nu för jag har pockat bort ett par nu. Så sedan till sex tiden så fick jag i mig en mjukis och så la jag mig på sängen ett tag. Till sju tiden så satte jag mig och läste ur Paganini kontraktet ett par kapitel det är rätt spännande just nu. De har fått kontakt med problemlösaren men det gick inte så bra och han försvann in på tyska konsulatet. Så mer? Jo det är lotto idag men jag vann ingen storvinst för de har inte ringt. Men kanske lite ni får se på twitter idag eller så imonn på bloggen om det inte gav nått. Så mer? Nä inte idag ses igen imonn.

TRÄNING: Japp har packat väskan tills imonn och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja kass natt och rätt kasst idag med denna punkten med. Men lite fick jag ändå gjort idag så.

MUSIK: Jaha inget på denna punkt idag.

WEBB: Ja idag skulle jag då ha gått igång men jag tappade lusten och la ner tar igen det till fredag hoppas jag.

Så inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: